Kontakt

 

        

                                                        
 
   
BIURO OBSŁUGI KLIENTA  
ul.Gallusa 12/13 
Katowice 40-594  
pn-pt 8:00-16:00
Tel. 795 588 936
Email: info@netranova.pl

ZAMÓWIENIA
Patrycja Jambor
Tel. 795 588 936
patrycja.jambor@netranova.pl

l
WSPÓŁPRACA HANDLOWA:
info@netranova.pl
          

REKLAMACJE:
Wszystkie reklamacje należy przesłać na adres serwisu:
Grow Smart z dopiskiem Serwis
 ul.Gallusa 12/13, Katowice 40-594
Reklamowany produkt powinien być kompletny.
Reklamacja powinna zawierać protokół reklamacyny 
ze sklepu z dokładnym opisem usterki, oraz kopie dowodu zakupu.
Jeśli sklep nie posiada protokołu reklamacyjnego
zaleca się wypisanie poniższego i odesłanie wraz z reklamcją.
Przykładowy protokół reklamacyjny:
Protokół reklamacyjny (PDF)*
Protokół reklamacyjny (DOC)**

 

 

 

 

 

 

 

Korzystając z niniejszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są dane i informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Przetwarzamy je w celu poprawy jakości świadczonych usług oraz w celach analitycznych i marketingowych aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji o tym czym są dane osobowe, w tym w jaki sposób są one przetwarzane oraz o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień plików cookie znajdziesz w naszej Polityce ochrony danych osobowych i na stronie: Polityka ochrony danych osobowych. W przeglądarce internetowej mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel